Thursday, August 09, 2007

Tillbaka efter semestern.


Vi har haft en underbar semester med en vecka i Danmark, en dagsutflykt i Köpenhamn, ett dygn i Kalmar (jag på egen hand). Nu är vi tillbaka med laddade batterier.

Semestern ägnades åt frossande i Dansk barndesign. Jisses vad jag handlade kläder till barnen. Köpte två Okker Gokker jackor (en var), en Molojacka (till storebror), En Katvigbody till Lillebror, en body från Milk & Ko till Lillebror i Köpenhamn. I Kalmar hittade jag ett Lollopardlinne till Storebror och en IdaT body med apor till Lillebror. En del var på rea och en del till ordinarie pris.
I morgon ska jag ha klädparty http://www.meandi.se/ och sedan tjejfest. Jag har redan hittat en massa saker som jag vill köpa. Jag kommer att bli fattig som en liten lus *fniss*.
Idag har vi varit ute och promenerat med barnens farmor hela förmiddagen. Jag är nämligen med i en utmaning och nu ska mina förhatliga bebiskilon bort. Veckan börjar bra jag har lyckats med en viktnedgång. Exakt hur mycket redovisas på fredag, dvs. i morgon.
(och jag hade styckeindelat detta inlägg men det vill inte publiceras som jag vill).

No comments: